door admin | jun 24, 2022
PROJECT Albert Heijn Hot&Cold Albert Heijn heeft Now New Next gevraagd een innovatieve verpakking te ontwikkelen voor hun nieuwe Hot & Cold maaltijdconcept. Met een lange lijst aan restricties zoals Mono-materiaal, in-lijn productie, stijlvol design,...
door admin | jun 24, 2022
PROJECT Intersnack Notenleverancier Intersnack was vastbesloten bij te dragen aan de doelstelling van Albert Heijn om in 2025 minstens 20 miljoen kilogram verpakkingsmateriaal te besparen. Aan ons de vraag om een duurzamere verpakking te ontwikkelen voor de ‘verse...
door admin | jun 22, 2022
PROJECT Amalthea Amalthea, de grootste leverancier van geitenkaas aan Retail, heeft besloten een eigen merk te ontwikkelen. Door een nieuwe gepatenteerde productietechniek, CleardMilk, is Amalthea in staat een brede range geitenkaas producten te ontwikkelen zoals...
door admin | jun 21, 2022
PROJECT 1906 Makers van Charcuterie 1906 zijn makers van ambachtelijke charcuterie met eigentijdse smaken. Daarnaast is het E-nummervrij, vlees van dieren die een fantastisch leven hebben gehad en 100% ambachtelijk. Now New Next is gevraagd voor het door vertalen van...
door admin | jun 18, 2022
PROJECT La Place – Next Gen Voor de nieuwe formule van La Place was het verpakkingsassortiment een belangrijk onderwerp: door Corona was onverpakt presenteren geen optie. Daarnaast waren het creëren van onderscheidend vermogen en duurzaamheid ook belangrijk bij de...