
PROJECT
Intersnack
Notenleverancier Intersnack was vastbesloten bij te dragen aan de doelstelling van Albert Heijn om in 2025 minstens 20 miljoen kilogram verpakkingsmateriaal te besparen. Aan ons de vraag om een duurzamere verpakking te ontwikkelen voor de ‘verse noten’ van de grootste supermarktketen van Nederland. Maar wel zonder in te leveren op uitstraling en functionaliteit en binnen de huidige verpakkingskosten. Zie hier!





proces
DESIGN
- Trendanalyse
- Duurzaamheidstrategie
- Onderzoek vormentaal
- 3D ontwerp
- Fysieke mockups
- Consumententest
DELIVER
Het eindresultaat is een verpakking met X% minder plastic door een optimale vorm van de verpakking waardoor de verpakking met minder materiaal toch meer stevigheid heeft. Met een mooie uitstraling, goede functionaliteit en binnen de huidige verpakkingskosten.
EXECUTED BY:
Team Now New Next
IN CO-OPERATION WITH:
Roy Gilsing, Anne-Paulina de Jong

case
marigold
Jos Nelissen, derde generatie pluimveehouder in Oirlo, heeft een bijzonder ei ontwikkeld. Door de kippen afrikaantjes/tagetes te voeren, wordt het eiwit van het ei romiger en eigeel voller van smaak en heeft een goudgele kleur. Jos wilde deze eieren graag op de markt brengen, maar wegblijven van de reguliere Retail in verband met te lage prijzen die zij voor de eieren krijgen. Omdat dit ei zo bijzonder is van smaak, is dit ei gepositioneerd in de culinaire wereld. Het ei is getest bij verschillende (sterren)chefs die allemaal erg enthousiast zijn. Daarom heeft hij samen met zijn dochter Mirthe een team opgezet om deze eieren op de markt te brengen.

CONTACT
Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094
Post- & bezoekadres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland
Bedrijfsinfo
KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01
volg ons
Copyright © 2024 NOW NEW NEXT