PROJECT
Albert Heijn Hot&Cold
Albert Heijn heeft Now New Next gevraagd een innovatieve verpakking te ontwikkelen voor hun nieuwe Hot & Cold maaltijdconcept. Met een lange lijst aan restricties zoals Mono-materiaal, in-lijn productie, stijlvol design, aantrekkelijk op het schap en geschikt voor de magnetron is Now New Next aan de slag gegaan samen met designers, ontwikkelaars en producenten.
proces
DESIGN
- 3D verpakkingsontwerp
- Materialisatie
- Haalbaarheid productie
- Fysieke mockups
DELIVER
Het resultaat, een iconisch, stijlvol en innovatieve verpakking voor het Hot & Cold concept. Vorm volgt functie, doordat de deksel schuin afloopt, kan deze op de lijn worden afgevuld. Daarnaast is het een verpakking waarbij de consument intuitief weet hoe hij deze moet gebruiken. Genomineerd voor de Packaging Awards.
EXECUTED BY:
Team Now New Next
IN CO-OPERATION WITH:
Plukon, Albert Heijn, Roy Gilsing, Naber Plastics
case
intersnack
Notenleverancier Intersnack was vastbesloten bij te dragen aan de doelstelling van Albert Heijn om in 2025 minstens 20 miljoen kilogram verpakkingsmateriaal te besparen. Aan ons de vraag om een duurzamere verpakking te ontwikkelen voor de ‘verse noten’ van de grootste supermarktketen van Nederland. Maar wel zonder in te leveren op uitstraling en functionaliteit en binnen de huidige verpakkingskosten. Zie hier!
CONTACT
Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094
Post- & bezoekadres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland
Bedrijfsinfo
KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01
volg ons
Copyright © 2024 NOW NEW NEXT