PROJECT

Albert Heijn Hot&Cold

Albert Heijn heeft Now New Next gevraagd een innovatieve verpakking te ontwikkelen voor hun nieuwe Hot & Cold maaltijdconcept. Met een lange lijst aan restricties zoals Mono-materiaal, in-lijn productie, stijlvol design, aantrekkelijk op het schap en geschikt voor de magnetron is Now New Next aan de slag gegaan samen met designers, ontwikkelaars en producenten.

proces

DESIGN

  • 3D verpakkingsontwerp
  • Materialisatie
  • Haalbaarheid productie
  • Fysieke mockups

DELIVER
Het resultaat, een iconisch, stijlvol en innovatieve verpakking voor het Hot & Cold concept. Vorm volgt functie, doordat de deksel schuin afloopt, kan deze op de lijn worden afgevuld. Daarnaast is het een verpakking waarbij de consument intuitief weet hoe hij deze moet gebruiken. Genomineerd voor de Packaging Awards.

EXECUTED BY:
Ariane van Mancius

IN CO-OPERATION WITH:
Plukon, Albert Heijn, Roy Gilsing, Naber Plastics

Ariane van Mancius

case

intersnack

Notenleverancier Intersnack was vastbesloten bij te dragen aan de doelstelling van Albert Heijn om in 2025 minstens 20 miljoen kilogram verpakkingsmateriaal te besparen. Aan ons de vraag om een duurzamere verpakking te ontwikkelen voor de ‘verse noten’ van de grootste supermarktketen van Nederland. Maar wel zonder in te leveren op uitstraling en functionaliteit en binnen de huidige verpakkingskosten. Zie hier!

LOGO

CONTACT

Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094

Post & bezoek adres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland

Bedrijfsinfo

KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01

volg ons

Copyright © 2022 NOW NEW NEXT