Intersnack

Intersnack

PROJECT Intersnack Notenleverancier Intersnack was vastbesloten bij te dragen aan de doelstelling van Albert Heijn om in 2025 minstens 20 miljoen kilogram verpakkingsmateriaal te besparen. Aan ons de vraag om een duurzamere verpakking te ontwikkelen voor de ‘verse...
MARIGOLD

MARIGOLD

PROJECT MARIGOLD Jos Nelissen, derde generatie pluimveehouder in Oirlo, heeft een bijzonder ei ontwikkeld. Door de kippen afrikaantjes/tagetes te voeren, wordt het eiwit van het ei romiger en eigeel voller van smaak en heeft een goudgele kleur. Jos wilde deze eieren...
La Place – Next Gen

La Place – Next Gen

PROJECT La Place – Next Gen Voor de nieuwe formule van La Place was het verpakkingsassortiment een belangrijk onderwerp: door Corona was onverpakt presenteren geen optie. Daarnaast waren het creëren van onderscheidend vermogen en duurzaamheid ook belangrijk bij de...
KLM tasty blue

KLM tasty blue

PROJECT KLM tasty blue KLM heeft Now New Next gevraagd voor een redesign van de economy class in samenwerking met de producent, deSter. De vraag is een fris en stijlvol design in lijn met de corporate identity van KLM. proces DESIGN Positionering Naam...