PROJECT

La Place – Next Gen

Voor de nieuwe formule van La Place was het verpakkingsassortiment een belangrijk onderwerp: door Corona was onverpakt presenteren geen optie. Daarnaast waren het creëren van onderscheidend vermogen en duurzaamheid ook belangrijk bij de keuze voor het assortiment. Now New Next is gevraagd mee te kijken, en te helpen bij het samenstellen van een samenhangend verpakkingsassortiment en een voorstel te doen op re-usables voor na Corona.

proces

DESIGN

  • Advies en inspiratie op duurzaam verpakken
  • Vertaling van verpakkingsbeleid Jumbo
  • Sourcen verpakkingen en disposables
  • 3D verpakkingsdesign
  • 3D design re-usables
  • Toetsen assortiment op duurzaamheid
  • Schrijven verpakkingsstrategie

DELIVER
Het eindresultaat is een volledig advies, inclusief inspiratie en nieuwe 3D ontwerpen, voor het verpakkingsassortiment voor de nieuwe La Place formule. Een advies dat is getoetst aan het beleid van Jumbo en ook is vertaald naar een verpakkingsstrategie die met de consument gedeeld kan worden.

EXECUTED BY:
Roel Vink

IN CO-OPERATION WITH:
Charlot van Scheijen, Global-C

Ariane van Mancius

case

Cerelia – Poffertjes

Cerelia produceert vers deeg en verse pannenkoeken en poffertjes en verkoopt deze wereldwijd. Op de on the go markt in Azië zag Cerelia een kans voor haar poffertjes. Now New Next is gevraagd om een on the go verpakking voor poffertjes met topping te ontwikkelen voor de Aziatisch markt.

LOGO

CONTACT

Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094

Post & bezoek adres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland

Bedrijfsinfo

KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01

volg ons

Copyright © 2022 NOW NEW NEXT