PROJECT

gastronology

Gastronology herdefinieert eten voor mensen met dysfagie, een aandoening die kauwen en slikken moeilijk maakt. Met 3D-printers creëren zij voedsel dat eruitziet als echte groenten; voedzaam, smaakvol en zacht van textuur. Now New Next is gevraagd om voor deze unieke producten een merk te ontwikkelen.

proces

DESIGN

  • Merknaam (prijsvraag)
  • Concurrentieanalyse
  • Positionering
  • Merkidentiteit
  • Logo en sub-logo ontwerp
  • Productfotografie en begeleiding
  • 2D verpakkingsontwerp
  • Digitale mock-ups
  • DTP voor verpakkingen

DELIVER
Het resultaat is Dysphalicious, 3D-geprinte voeding dat mensen met kauw- en slikproblemen hun smaak en eetlust teruggeeft. Het logo is de vorm van de menselijke slokdarm en lijkt op een hart dat de letter ‘D’ omarmt. Er zijn acht soorten groenten, per twintig stuks verpakt in opvallende kartonnen verpakkingen. Elke smaak heeft zijn eigen warme kleur, wat keuze en navigatie makkelijk maakt. De groenten zijn vriesvers, makkelijk op te warmen en zacht van textuur, wat essentieel is voor mensen met dysfagie.

EXECUTED BY:
Team Now New Next

IN CO-OPERATION WITH:
Hadewych Veys

Ariane van Mancius

case

Sanday’s Bakeries

Goedhart heeft een meerderheidsbelang in Sanday’s Bakeries genomen. Now New Next is gevraagd om hen te begeleiden naar de WTCE beurs 2023. Met als doel een nieuwe product-verpakkingsrange voor de airline markt.

LOGO

CONTACT

Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094

Post- & bezoekadres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland

Bedrijfsinfo

KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01

volg ons

Copyright © 2024 NOW NEW NEXT