door admin | jun 17, 2022
PROJECT CARE PLUS Care Plus is al ruim 30 jaar marktleider op het gebied van gezond en veilig reizen. Toen de coronacrisis uitbrak met heel veel geannuleerde reizen, besloot Care Plus een zonnebrand lijn te ontwikkelen. Aan ons de vraag om een zonnig en eigentijds...
door admin | jun 16, 2022
PROJECT UNDONE Undone maakt 100% natuurlijke sauzen en dressings. Daarnaast is het laag in calorieën en hebben de producten nutriscore-A. Now New Next is gevraagd voor de ontwikkeling van het gehele merk. Van positionering, logo en huisstijl tot materialisatie en het...
door admin | jun 15, 2022
PROJECT Olivious In Sardinië leven mensen langer, een zogenoemde blue zone. In deze blue zone groeien olijven, waarvan olijfolie wordt gemaakt. Deze olijfolie heeft verschillende gezondheidsvoordelen. James Peterzon, de drijvende kracht achter Olivious heeft, als...
door admin | jun 14, 2022
PROJECT kimomma Kimomma is een nieuw merk dat duurzame kimono’s en accessoires maakt en alle stadia van het moederschap viert. Ze vertegenwoordigen badass-vrouwen met een BOLD-attitude die gezien, gehoord en gewaardeerd willen worden. Het proces van het creëren...
door admin | jun 13, 2022
PROJECT Share Natur – Visual identity Natur, de producent van cold-pressed juices en shots, ziet de markt van CBD exponentieel groeien en heeft daarom besloten onder de naam Share Natur een nieuwe lijn te ontwikkelen met CBD. Now New Next is gevraagd om hiervoor de...