PROJECT

Olivious

In Sardinië leven mensen langer, een zogenoemde blue zone. In deze blue zone groeien olijven, waarvan olijfolie wordt gemaakt. Deze olijfolie heeft verschillende gezondheidsvoordelen. James Peterzon, de drijvende kracht achter Olivious heeft, als eerste ter wereld, een shot ontwikkeld waarin olijfolie verwerkt is. Deze wil hij graag op de markt brengen. Now New Next is gevraagd de huisstijl van de Olivious shot te ontwikkelen.

proces

DESIGN

  • Positionering
  • 2D verpakkingsontwerp
  • Logo optimalisatie
  • Onderzoek materialisatie/verpakkingen
  • Digitale mockups
  • DTP verpakking
  • Retail/salespresentatie

DELIVER
Het resultaat is een verpakking met een onderscheidend design. Een product/design combinatie die aansluit bij de huidige wensen van de consument. De focus ligt hierbij op gezondheid en gemak. Daarnaast is er een salespresentatie ontwikkeld om het concept te presenteren aan Retail.

EXECUTED BY:
Team Now New Next

IN CO-OPERATION WITH:
Emmy van Gool

Ariane van Mancius

case

Share Natur – Visual identity

Natur, de producent van cold-pressed juices en shots, ziet de markt van CBD exponentieel groeien en heeft daarom besloten onder de naam Share Natur een nieuwe lijn te ontwikkelen met CBD. Now New Next is gevraagd om hiervoor de gehele huisstijl te ontwikkelen binnen een extreem kort tijdsbestek.

LOGO

CONTACT

Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094

Post- & bezoekadres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland

Bedrijfsinfo

KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01

volg ons

Copyright © 2024 NOW NEW NEXT