Davelaar – Odekoeken

Davelaar – Odekoeken

PROJECT Davelaar – Odekoeken Amarant Bakkers kocht in 2019 het merk Davelaar terug van een bakkerij waaraan ze het eerder verkocht hadden. Het doel van Amarant Bakkers was het merk opnieuw te positioneren en het merk weer relevant te maken. Daarom hebben zij...
Care Plus

Care Plus

PROJECT CARE PLUS Care Plus is al ruim 30 jaar marktleider op het gebied van gezond en veilig reizen. Toen de coronacrisis uitbrak met heel veel geannuleerde reizen, besloot Care Plus een zonnebrand lijn te ontwikkelen. Aan ons de vraag om een zonnig en eigentijds...
Undone

Undone

PROJECT UNDONE Undone maakt 100% natuurlijke sauzen en dressings. Daarnaast is het laag in calorieën en hebben de producten nutriscore-A. Now New Next is gevraagd voor de ontwikkeling van het gehele merk. Van positionering, logo en huisstijl tot materialisatie en het...
Olivious

Olivious

PROJECT Olivious In Sardinië leven mensen langer, een zogenoemde blue zone. In deze blue zone groeien olijven, waarvan olijfolie wordt gemaakt. Deze olijfolie heeft verschillende gezondheidsvoordelen. James Peterzon, de drijvende kracht achter Olivious heeft, als...
kimomma

kimomma

PROJECT kimomma Kimomma is een nieuw merk dat duurzame kimono’s en accessoires maakt en alle stadia van het moederschap viert. Ze vertegenwoordigen badass-vrouwen met een BOLD-attitude die gezien, gehoord en gewaardeerd willen worden. Het proces van het creëren...