door admin | jun 15, 2022
PROJECT Cerelia – Poffertjes Cerelia produceert vers deeg en verse pannenkoeken en poffertjes en verkoopt deze wereldwijd. Op de on the go markt in Azië zag Cerelia een kans voor haar poffertjes. Now New Next is gevraagd om een on the go verpakking voor...
door admin | jun 15, 2022
PROJECT Olivious In Sardinië leven mensen langer, een zogenoemde blue zone. In deze blue zone groeien olijven, waarvan olijfolie wordt gemaakt. Deze olijfolie heeft verschillende gezondheidsvoordelen. James Peterzon, de drijvende kracht achter Olivious heeft, als...
door admin | jun 14, 2022
PROJECT kimomma Kimomma is een nieuw merk dat duurzame kimono’s en accessoires maakt en alle stadia van het moederschap viert. Ze vertegenwoordigen badass-vrouwen met een BOLD-attitude die gezien, gehoord en gewaardeerd willen worden. Het proces van het creëren...
door admin | jun 14, 2022
PROJECT KLM tasty blue KLM heeft Now New Next gevraagd voor een redesign van de economy class in samenwerking met de producent, deSter. De vraag is een fris en stijlvol design in lijn met de corporate identity van KLM. proces DESIGN Positionering Naam...
door admin | jun 13, 2022
PROJECT Share Natur – Visual identity Natur, de producent van cold-pressed juices en shots, ziet de markt van CBD exponentieel groeien en heeft daarom besloten onder de naam Share Natur een nieuwe lijn te ontwikkelen met CBD. Now New Next is gevraagd om hiervoor de...