PROJECT

Amalthea

Amalthea, de grootste leverancier van geitenkaas aan Retail, heeft besloten een eigen merk te ontwikkelen. Door een nieuwe gepatenteerde productietechniek, CleardMilk, is Amalthea in staat een brede range geitenkaas producten te ontwikkelen zoals bijvoorbeeld Griekse yoghurt en mozzarella. Deze producten wil Amalthea onder haar eigen merk op de markt brengen. Now New Next is gevraagd dit merk te positioneren en de huisstijl en verpakkingen te ontwerpen.

proces

DESIGN

  • Concurrentieanalyse
  • Positionering
  • Huisstijl ontwikkeling
  • 2D verpakkingsontwerp
  • Brandbook
  • Digitale mockups
  • DTP verpakkingen

DELIVER
Een nieuw geitenkaas merk Amalthea met een frisse uitstraling. Vele producten zijn uitgewerkt als digitale mockup en van 20 producten is het verpakkingsontwerp uitgewerkt tot drukklaar bestand.

EXECUTED BY:
Elian van Dijk, Rianne Kee

IN CO-OPERATION WITH:
Michael Hulst (Goodly design), Stefan Tervoort, Emmy van Gool

Ariane van Mancius

case

klm tasty blue

KLM heeft Now New Next gevraagd voor een redesign van de economy class in samenwerking met de producent, deSter. De vraag is een fris en stijlvol design in lijn met de coprate identity van KLM.

LOGO

CONTACT

Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094

Post & bezoek adres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland

Bedrijfsinfo

KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01

volg ons

Copyright © 2022 NOW NEW NEXT