PROJECT
Amalthea
Amalthea, de grootste leverancier van geitenkaas aan Retail, heeft besloten een eigen merk te ontwikkelen. Door een nieuwe gepatenteerde productietechniek, CleardMilk, is Amalthea in staat een brede range geitenkaas producten te ontwikkelen zoals bijvoorbeeld Griekse yoghurt en mozzarella. Deze producten wil Amalthea onder haar eigen merk op de markt brengen. Now New Next is gevraagd dit merk te positioneren en de huisstijl en verpakkingen te ontwerpen.
proces
DESIGN
- Concurrentieanalyse
- Positionering
- Huisstijl ontwikkeling
- 2D verpakkingsontwerp
- Brandbook
- Digitale mockups
- DTP verpakkingen
DELIVER
Een nieuw geitenkaas merk Amalthea met een frisse uitstraling. Vele producten zijn uitgewerkt als digitale mockup en van 20 producten is het verpakkingsontwerp uitgewerkt tot drukklaar bestand.
EXECUTED BY:
Team Now New Next
IN CO-OPERATION WITH:
Michael Hulst, Stefan Tervoort, Emmy van Gool
case
klm tasty blue
KLM heeft Now New Next gevraagd voor een redesign van de economy class in samenwerking met de producent, deSter. De vraag is een fris en stijlvol design in lijn met de coprate identity van KLM.
CONTACT
Ariane van Mancius
E| ariane@nownewnext.nl
T| +31 647078094
Post- & bezoekadres
Herenstraat 1
3621 AP Breukelen
Nederland
Bedrijfsinfo
KVK | 77719514
BTW nummer | NL861107615B01
volg ons
Copyright © 2024 NOW NEW NEXT